Kundeservice

Svar på de oftest stillede spørgsmål (FAQ)

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Det nemmeste er at sende en email til os på support@morfars.dk - så vil den rigtige ekspert svare dig direkte og altid indenfor 24 timer i hverdagene.
Alternativt kan du ringe til os alle hverdage fra 12:00 - 17:30 (nemmest at komme igennem inden 14:00) på tlf. 70259098.

Er det sikkert at handle på Morfars.dk?

Ja, vi er et ordentligt firma og har været i gang siden 2002. Morfars.dk er certificeret e-mærket netbutik, og du er derfor dækket af e-mærkets garanti-ordning. Vi overholder alle regler og passer godt på dine data.

Har I gode råd til en første-gangs-køber?

Ja, vi har samlet gode råd her: vigtig info om RC

Hvilken fjernstyret bil kan I anbefale til mit barn?

Der er nogle rigtigt gode - se bedste valg af fjernstyret bil til yngre børn.

Hvordan sender I og hvad koster det?

Leveringsomkostningerne er kr. 49,00 for alle pakker til Danmark - uanset vægt og størrelse. For at sikre leveringen bliver alle pakker sendt med modtagerkvittering. Alle pakker sendes med GLS og med modtagerkvittering for din sikkerhed. Det betyder at der skal kvitteres ved modtagelse så det er bedst at du vælger levering til dit arbejde eller til en Pakkeshop - så kommer pakken hurtigt, sikkert og nemt frem. Leveringstiden for lagervarer er 1-2 hverdage.

Hvad med fortrydelse og garanti?

Du har 14 dages fortrydelsesret. Hvis du returnerer varen ubrugt og i væsentlig salgbar stand, så får du 100% af beløbet retur. Hvis varen er taget i brug vil du få et reduceret beløb tilbage.
Du har 2 års reklamationsret der dækker fejl og mangler ved produktet.
Se vores handelsbetingelser for alle detaljerne.

Hvor finder jeg reservedele?

Vi har rigtigt mange dele på lager og de andre kan vi bestille hjem. Se her: sådan bestiller du reservedele

Kan jeg købe et gavekort?

Ja, du finder gavekortet lige her: gavekort til morfars.dk
Du kan også købe gavekort i vores fysiske butikker.